понеділок, 15 грудня 2014 р.

«ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ПОКАЗНИК ЙОГО ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ТА ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ» У РОБОТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ


Про організацію дитячої організації «Веселкова країна» у Кіровській ЗШІ-ІІІ ступенів

   В Кіровській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів діє дитяча організація «Веселкова країна». Членами організації є учні 1- 4 класів, а класні керівники  виступають у ролі наставників і консультантів, надають методичну та практичну допомогу школярам, координують співпрацю об’єднання.
    Мета і завдання організації тісно пов’язані з роботою педагогічного колективу початкових класів, який у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „ Про загальну середню освіту”, „Про охорону дитинства”,  іншими законодавчими актами України, рішенням органів учнівського самоврядування .
Проблемне питання дитячої організації:
- реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей, використання пошукового краєзнавчого та місцевого матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу, виховання юного громадянина України ;
- використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи.
Мета дитячої організації: розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціальної активності особистості; любові до рідної землі та свого народу; формування правової культури, естетичного світовідчуття; прищеплення та розвиток моральних почуттів; організація здорового способу життя. 
     Завдання дитячої організації:
- формування і розвиток гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості;
- підготовка та проведення свят, виставок, конкурсів, змагань;
- організація пізнавальної, фізкультурно-оздоровчої діяльності;
- організація пошуково-краєзнавчої роботи в школі, поповнення новими матеріалами історико-краєзнавчого музею  школи;
- організація роботи із збереження шкільного майна;
- організація роботи із благоустрою території школи;
- організація змагання-конкурсу між класними колективами на звання „зразковий клас”.
 Організація діє за програмою ,,Сім криниць людяності”. Кожна криниця має свій колір - колір Веселки .
Червоний
Криниця пам'яті
Участь: у пошуково-краєзнавчій роботі, шефство над людьми похилого віку, збагачення краєзнавчого музею, участь у мітингах, акціях «Вічна пам’ять».
Оранжевий
Криниця радості
Участь: у конкурсах малюнків, плакатів; святі квітів; у виставках декоративно-прикладного мистецтва; у конкурсах «Новорічний подарунок», в оглядах - конкурсах художньої самодіяльності і т.д.     
Жовтий
Криниця доброти
Участь в акціях милосердя, доброчинних акціях, участь в позакласній гуртковій роботі, в творчих конкурсах
Зелений
Зелена криниця
Участь: в акціях із насадження дерев, участь в природоохоронних акціях, у місячнику охорони навколишнього середовища, в екологічних експедиціях «Краса і біль України»
Блакитний
Криниця мудрості
Участь: в олімпіадах, у предметних тижнях, в інтелектуальних конкурсах, іграх, змаганнях,організація родинних свят.
Синій
Криниця трудівниця
Участь: в суботниках із прибирання території школи; участь у змаганні за звання «Кращий клас», в акції «Допоможи птахам взимку».
Фіолетовий
Богатирська криниця
Участь у спортивних змаганнях, у спортивно-розважальних змаганнях «Козацькі забави», «Веселі старти». Відвідування спортивних гуртків, секцій.

Проект  «Я - патріот»
1 - 4 класи
Мета:
-  формувати життєві компетент­ності  - уміння досліджувати матері­ал, здобувати інформацію за допомо­гою інтерв'ю;
- коротко формулювати свою думку, виступати перед класом  для супроводу презентації;
- залучити дітей до нетлінних скарбів народної творчості, навчити поважати один одного, своїх батьків і друзів, старших і молодших, шанувати вікові традиції свого  народу;
- розширити знання учнів про історію свого села Кіровка, про діяльність відомих людей, вихідців з рідного села та нащадків Т.Г.Шевченка;
- виховувати любов до рідного краю,  потребу у вивченні та збереженні народних традицій, ша­нобливе ставлення до історії свого села, до праці, до природи, почуття патріотизму і глибокої поваги до  славного козацтва;
- формувати бажання наслідувати здоровий спосіб життя, знайомити з козацькими іграми та забавами.
Тип проекту: дослідницько-пошуко­вий, груповий, середньотривалий, із безпосередньою координацією вчителя.
Тривалість: 2 місяці.
I етап. Підготовчий
Об'єднання учнів у групи за інте­ресами:
«Історики»,  «Помічники»,   «Трудівники»,  «Екологи»,   «Мудреці», «Богатирі», «Народники»
II етап. Планування роботи  за  сімома  напрямками, сімома  правилами, сімома криницями – сімома  кольорами веселки.
Завдання групам:
«Історики» - криниця пам’яті — дослідити  історію рідного села, зустрітись зі старими людьми, зібрати їхні розповіді про минуле, дізнатись про відомих людей села.
«Помічники» - криниця доброти — дізнатись про людей похилого віку, їхнє минуле життя, допомагати їм; виготовити подарунки, привітати із святами.
«Трудівники»  - криниця трудівниця  — дослідити діяльність ветеранів праці, зібрати прислів’я про працю.
«Екологи» - зелена  криниця    відшукати  народні прислів’я, приказки, прикмети про рослин та тварин, засоби лікування, народні правила поведінки.
«Мудреці» - криниця мудрості   — дізнатись про нащадків Т.Г.Шевченка, зібрати прислів’я та приказки про козаків.
«Богатирі» - богатирська криниця — дослідити  історію козаччини, готуватись до посвят в козачата, вивчаючи та їхні правила,  ігри та забави.
«Народники» - криниця радості — зібрати пісні і вірші про Україну, козаків.


Учні 3 класу привітали Баланович Галину Дмитрівну
та  Туніченко Марію Юхимівну з Днем похилого віку









4 коментарі:

  1. Цікавий досвід роботи. Це дійсно те, що спонукає дітей з захопленням та задоволенням виконувати різні види діяльності, на які можливо за інших обставин школярі не звернули б уваги та не надали їм значення. Творчості Вам у подальшому!

    ВідповістиВидалити
  2. Досвід та результати вашої роботи надихають та дають наснаги невтомлюючись зацікавлювати та направляючи виховувати й наших учнів. Адже дитина, яка зацікавлена роботою та творчістю - це наше світле майбутнє.

    ВідповістиВидалити
  3. Гарна організація роботи, головне, що цікава дітям! Творчості й наснаги в подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка важлива робота! Справді, вражена, тому що розумію, скільки зусиль, часу потребує. Все добре продумано й організовано, зрозуміло, що робота ведеться систематично. Дякую за цікавий матеріал. Бажаю терпіння, творчості й наснаги!

    ВідповістиВидалити