В Кіровській загальноосвітній
школі І-ІІІ ступенів діє дитяча організація «Веселкова країна». Членами
організації є учні 1- 4 класів, а класні керівники виступають у ролі наставників і консультантів,
надають методичну та практичну допомогу школярам, координують співпрацю
об’єднання.
Мета і завдання організації тісно пов’язані з роботою педагогічного колективу початкових класів, який у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „ Про загальну середню освіту”, „Про охорону дитинства”, іншими законодавчими актами України, рішенням органів учнівського самоврядування .
Мета і завдання організації тісно пов’язані з роботою педагогічного колективу початкових класів, який у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „ Про загальну середню освіту”, „Про охорону дитинства”, іншими законодавчими актами України, рішенням органів учнівського самоврядування .
Проблемне питання дитячої
організації:
- реалізація науково-пізнавального
потенціалу освітніх галузей, використання пошукового краєзнавчого та місцевого
матеріалу з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу, виховання
юного громадянина України ;
- використання сучасних
інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному
процесі школи.
Мета дитячої організації:
розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення
навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціальної
активності особистості; любові до рідної землі та свого народу; формування
правової культури, естетичного світовідчуття; прищеплення та розвиток моральних
почуттів; організація здорового способу життя.
Завдання дитячої організації:
- формування і розвиток
гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською
позицією, почуттям національної свідомості;
- підготовка та проведення свят,
виставок, конкурсів, змагань;
- організація пізнавальної, фізкультурно-оздоровчої
діяльності;
- організація пошуково-краєзнавчої
роботи в школі, поповнення новими матеріалами історико-краєзнавчого музею школи;
- організація роботи із
збереження шкільного майна;
- організація роботи із
благоустрою території школи;
- організація змагання-конкурсу
між класними колективами на звання „зразковий клас”.
Організація діє за програмою ,,Сім криниць
людяності”. Кожна криниця має свій колір - колір Веселки .
Червоний
Криниця пам'яті
Участь: у
пошуково-краєзнавчій роботі, шефство над людьми похилого віку, збагачення
краєзнавчого музею, участь у мітингах, акціях «Вічна пам’ять».
Оранжевий
Криниця радості
Участь: у
конкурсах малюнків, плакатів; святі квітів; у виставках декоративно-прикладного
мистецтва; у конкурсах «Новорічний подарунок», в оглядах - конкурсах художньої
самодіяльності і т.д.
Жовтий
Криниця доброти
Участь в
акціях милосердя, доброчинних акціях, участь в позакласній гуртковій роботі, в
творчих конкурсах
Зелений
Зелена криниця
Участь: в акціях із насадження
дерев, участь в природоохоронних акціях, у місячнику охорони навколишнього
середовища, в екологічних експедиціях «Краса і біль України»
Блакитний
Криниця мудрості
Участь: в
олімпіадах, у предметних тижнях, в інтелектуальних конкурсах, іграх,
змаганнях,організація родинних свят.
Синій
Криниця трудівниця
Участь: в суботниках із
прибирання території школи; участь у змаганні за звання «Кращий клас», в акції
«Допоможи птахам взимку».
Фіолетовий
Богатирська криниця
Участь у
спортивних змаганнях, у спортивно-розважальних змаганнях «Козацькі забави»,
«Веселі старти». Відвідування спортивних гуртків, секцій.
Проект «Я - патріот»
1 - 4 класи
Мета:
-
формувати життєві
компетентності - уміння досліджувати
матеріал, здобувати інформацію за допомогою інтерв'ю;
-
коротко формулювати свою думку, виступати перед
класом для супроводу презентації;
-
залучити дітей до нетлінних скарбів народної творчості,
навчити поважати один одного, своїх батьків і друзів, старших і молодших,
шанувати вікові традиції свого народу;
-
розширити знання учнів про історію свого села Кіровка,
про діяльність відомих людей, вихідців з рідного села та нащадків Т.Г.Шевченка;
-
виховувати любов до рідного краю, потребу у вивченні та збереженні народних
традицій, шанобливе ставлення до історії свого села, до праці, до природи,
почуття патріотизму і глибокої поваги до
славного козацтва;
-
формувати бажання наслідувати здоровий спосіб життя,
знайомити з козацькими іграми та забавами.
Тип проекту: дослідницько-пошуковий, груповий, середньотривалий, із безпосередньою
координацією вчителя.
Тривалість: 2 місяці.
I етап.
Підготовчий
Об'єднання учнів у групи за інтересами:
«Історики», «Помічники»,
«Трудівники», «Екологи», «Мудреці», «Богатирі», «Народники»
II етап. Планування роботи за сімома напрямками,
сімома правилами, сімома криницями –
сімома кольорами веселки.
Завдання групам:
«Історики» - криниця пам’яті — дослідити історію рідного села, зустрітись зі старими
людьми, зібрати їхні розповіді про минуле, дізнатись про відомих людей села.
«Помічники» - криниця
доброти — дізнатись про людей похилого віку, їхнє минуле життя,
допомагати їм; виготовити подарунки, привітати із святами.
«Трудівники» - криниця трудівниця — дослідити діяльність ветеранів праці,
зібрати прислів’я про працю.
«Екологи» - зелена криниця —
відшукати народні прислів’я,
приказки, прикмети про рослин та тварин, засоби лікування, народні правила
поведінки.
«Мудреці» - криниця
мудрості — дізнатись про
нащадків Т.Г.Шевченка, зібрати прислів’я та приказки про козаків.
«Богатирі» - богатирська
криниця — дослідити історію козаччини, готуватись до посвят в
козачата, вивчаючи та їхні правила, ігри
та забави.
Цікавий досвід роботи. Це дійсно те, що спонукає дітей з захопленням та задоволенням виконувати різні види діяльності, на які можливо за інших обставин школярі не звернули б уваги та не надали їм значення. Творчості Вам у подальшому!
ВідповістиВидалитиДосвід та результати вашої роботи надихають та дають наснаги невтомлюючись зацікавлювати та направляючи виховувати й наших учнів. Адже дитина, яка зацікавлена роботою та творчістю - це наше світле майбутнє.
ВідповістиВидалитиГарна організація роботи, головне, що цікава дітям! Творчості й наснаги в подальшій роботі!
ВідповістиВидалитиЯка важлива робота! Справді, вражена, тому що розумію, скільки зусиль, часу потребує. Все добре продумано й організовано, зрозуміло, що робота ведеться систематично. Дякую за цікавий матеріал. Бажаю терпіння, творчості й наснаги!
ВідповістиВидалити